Ponúkame vzdelávacie kurzy zamerané na manažérske, obchodné zručnosti, komunikáciu, interpersonálne vzťahy atď. Semináre sú určené všetkým, ktorí sú denne v kontakte s ľuďmi – manažéri, obchodníci, zamestnanci podporných úsekov a to v ktoromkoľvek segmente. Školenia realizujeme interaktívnou formou s nácvikom modelových situácií, kde má účastník možnosť si na konkrétnych úlohách overiť spôsoby žiadúceho správania
pod profesionálnym mentoringom lektorov.
Počet účastníkov v jednej skupine je 7 – 15 v závislosti od témy. Školenia sú koncipované v rozsahu dva až tri dni. Vysoko efektívna je realizácia viacmodulových školení, kde jednotlivé moduly na seba logicky nadväzujú a vďaka synergii poznatkov môžu účastníci získané skúsenosti uplatňovať v praxi komplexne a so znalosťou kontextu
a súvislostí. Osobitnú pozornosť venujeme implementácii získaných poznatkov a zručností do každodennej práce účastníkov tréningu, k čomu poskytujeme implemetačné nástroje.
Základnú ponuku vzdelávacích seminárov situačne špecificky upravujeme podľa potrieb zadávateľa.
Rozvoj osobnosti manažéra
Cieľ: Poznanie druhých cez vlastné sebapoznanie a využitie týchto poznatkov v riadení ľudí a komunikácie
s klientmi.
Obsahové zameranie
sebapoznávanie a poznávanie jednotlivých typov osobností
zložky osobnosti a temperamentové typy
autodiagnostika osobnostnými testovými a dotazníkovými metódami
identifikácia vlastných potenciálne rizikových osobnostných stránok
význam sebapoznávania a poznania osobnosti druhých
Odporúčaný rozsah: 2 dni
Efektívna komunikácia a vedenie podriadených
Cieľ: Zlepšenie schopnosti budovať efektívnu komunikáciu založenú na vedomom používaní princípov komunikácie
a ich využívanie vo samotnej riadiacej činnosti.
Obsahové zameranie
pochopenie role manažéra v organizácii
prehĺbenie pozitívneho prístupu a s ním spojených komunikačných nástrojov, ako základného prístupu manažérskej komunikácie
rozpoznávanie a eliminovanie komunikačných bariér
zlepšenie schopnosti aktivizovať potenciál podriadených pochopením a využívaním rôznych druhov motivácie
a stimulácie
Odporúčaný rozsah: 2 dni
Vedenie hodnotiacich pohovorov
Cieľ: Prehĺbenie vedomostí a zručností vo vedení hodnotiacich pohovorov.
Obsahové zameranie
rozlišovanie hodnotenia výkonu od hodnotenia osobnostných charakteristík
systém riadenia pomocou cieľov
cielená a účinná motivácia
vedenie hodnotiaceho pohovoru s úspešným, priemerným a menej úspešným zamestnancom
Odporúčaný rozsah 2 dni
Koučing
Cieľ: Prehĺbenie vedomostí a zručností v oblasti koučovania.
Obsahové zameranie
pochopenie role manažéra ako kouča
koučovanie ako nástroj individuálneho rozvoja a zvyšovania výkonnosti
získanie prehľadu o základných efektívnych nástrojoch komunikácie koučovania a získanie osobnej spätnej väzby na súčasnú úroveň ich používania
vytvorenie akčného plánu na osobný rozvoj
Odporúčaný rozsah 2 dni
Vedenie porád a workshopov
Cieľ: Prostredníctvom poznania princípov efektívneho vedenia porád a workshopov zlepšenie schopnosti ich prípravy, riadenia a vedenia.
Obsahové zameranie
riadenie a vedenie porád ako súčasť manažérskej práce
prezentácia, argumentácia a motivácia účastníkov porady
poznanie faktorov zapojených do procesu rozhodovania v rámci porád
workshop a skupinová kreativita
praktické nácviky tvorivých metód
Odporúčaný rozsah 1deň
Riadenie zmien
Cieľ: Zrýchľovanie a zefektívňovanie riadenia zmien cez poznanie zákonitostí procesu riadenia zmien.
Obsahové zameranie
definovanie zásadných prekážok a podmienok pre plnenie role “agenta zmien”
pochopenie a prijatie nevyhnutnosti zmeny
poznanie základných faktorov analýzy zmien
typy a fázy zmien
plánovanie a implementácia zmien
porozumenie motívov a kľúčových parametrov, ktoré ovplyvňujú rôzne prístupy ku zmenám a ich využitie
Odporúčaný rozsah 1deň
Projektový manažment
Cieľ: Zlepšenie schopnosti používať adekvátne metódy, nástroje a efektívne riadiť a realizovať projekty
s maximálnym využitím dostupných zdrojov
Obsahové zameranie
definovanie projektu
organizačná štruktúra projektu
metódy a nástroje projektového manažéra
riadenie okolitého prostredia, stanovovanie priorít a riadenie času projektového manažéra
vedenie projektového tímu, využitie rôznych manažérskych štýlov
systém riadenia dokumentov
riadenie zmien v projekte
vyhodnotenie projektu
podmienky nevyhnutné pre úspech projektu
Odporúčaný rozsah 2 dni
Time manažment a stres manažment
Cieľ: Získanie informácií o zdrojoch a intenzite stresových udalostí v práci manažéra, ich predchádzaní a znižovaní následkov distresu. Tréning praktických metód stres a time – manažmentu.
Obsahové zameranie
diagnostika stresu a stresových udalostí v práci manažéra
vytvorenie osobného stresového profilu
zvládanie stresu a relaxácia
prevencia syndrómu “vyhorenia”
plánovanie času
zostavenie osobného časového profilu, tvorba priorít
príčiny ťažkostí s časom, identifikácia a eliminácia “zlodejov” času
Odporúčaný rozsah 2 dni
Efektívna prezentácia
Cieľ: Jasné a presvedčivé prezentovanie.
Obsahové zameranie
definovanie predpokladov úspešnej prezentácie
zvládnutie analýzy publika pred prezentáciou
zefektívnenie organizácie štruktúry a obsahu prezentácie
zlepšenie narábania s jazykovými i neverbálnymi prostriedkami v prezentácii
používanie vizuálnych prostriedkov na správnom mieste a primeraným spôsobom
zvládnutie trémy a ďalších sprievodných stavov pri prezentácii
registrovanie spätnej väzby poslucháčov
spracovanie nepríjemných otázok a útočnej diskusie
Odporúčaný rozsah 2 dni
Efektívna prezentácia pre pokročilých
Cieľ: Zdokonalenie presvedčivosti osobného prejavu pri prezentáciách.
Obsahové zameranie
rôzne typy situácií pri prezentácii
pokročilé komunikačné zručnosti pre prezentácii
osvojenie si zásad používania argumentov pri presvedčovaní
riadenie náročnej diskusie
Odporúčaný rozsah 2 dni
Key Account Manažment
Cieľ: Pochopenie rozhodujúcich aspektov práce s kľúčovými klientmi, zdokonalenie systému práce, stratégie
a plánovania dlhodobého vzťahu s klientom.
Obsahové zameranie
Key Account Manažment
špecifiká rokovania s kľúčovými klientmi
stratégie riadenia a plánovania vzťahov s kľúčovými klientmi
systém práce s kľúčovými klientmi
stratégia koncentrovaného úsilia
Odporúčaný rozsah 3 dni
Financie pre nefinančíkov
Cieľ: Poskytnutie celkového pohľadu na oblasť a problematiku toku financií v spoločnosti.
Obsahové zameranie
získanie uceleného prehľadu o problematike finančného riadenia so zameraním na controlling a riadenie nákladov
pochopenie dôležitosti riadenia peňažných tokov a nákladov pre konkurencieschopnosť firmy
uvedenie širších súvislostí finančného riadenia s ostatnými zložkami manažérskej práce
zoznámenie sa s konkrétnymi typmi účtovných výkazov, ich pochopenie a schopnosť identifikovať kľúčové údaje pre manažérsku prácu
porozumenie tvorbe a funkcii business plánu, práca s najdôležitejšími finančnými ukazovateľmi
orientácia v systéme rozpočtovania a vo funkciách rozpočtu pre každodennú prácu
metódy a pravidlá pri tvorbe odhadov
Odporúčaný rozsah 2 dni
Personalistika pre nepersonalistov
Cieľ: Prehĺbenie znalostí a poskytnutie uceleného pohľadu na problematiku riadenia ľudských zdrojov.
Obsahové zameranie
strategické riadenie ľudských zdrojov
proces získavania zamestnancov
nábor a výber
vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
rozvoj manažérov
motivácia riadenie pracovného výkonu
odmeňovanie
pracovno-právne vzťahy
Odporúčaný rozsah 2 dni
Marketing pre nemarketérov
Cieľ: Prehĺbenie marketingových znalostí.
Obsahové zameranie
filozofia marketingu a jeho úloha v riadení spoločnosti
marketingové rozhodovacie metódy
segmentácia trhu a jej význam
marketingový výskum
marketingové plánovanie
trendy v komunikácii a distribúcii
Odporúčaný rozsah 2 dni
Rozvoj osobnosti zamestnanca
Cieľ: Poznanie ľudí cez vlastné sebapoznanie a využitie týchto poznatkov v komunikácií s kolegami a klientmi.
Obsahové zameranie
sebapoznávanie a poznávanie jednotlivých typov osobností
zložky osobnosti a temperamentové typy
autodiagnostika osobnostnými testovými a dotazníkovými metódami
identifikácia vlastných rizikových osobnostných stránok význam sebapoznávania a poznania osobnosti druhých
Odporúčaný rozsah 2 dni
Profesionálna komunikácia s klientom, odhad a zvládanie náročných klientov a riešenie konfliktov
Cieľ: Rozpoznávanie rôznych typov osobnosti klientov a voľba efektívnej stratégie komunikácie s nimi na základe ich správneho odhadu.
Obsahové zameranie
odhad jednotlivých typov klientov a identifikácia náročných klientov
základné kroky pri jednaní s náročným klientom
rozlišovanie emócií a ich zvládanie pri komunikácii s klientom
zásady profesionálneho vystupovania v styku s klientom osobná efektívnosť v komunikácii s klientom
typy konfliktov a ich výskyt v práci
komunikácia s agresívnym, manipulatívnym alebo mlčanlivým klientom
rozvoj osobných stratégií riešenia konfliktných situácií
Odporúčaný rozsah 3 dni
Trenažér obchodného rokovania
Cieľ: Osvojenie hlavných zásad prípravy a vedenia obchodného rokovania a zvýšenie schopnosti flexibilného reagovania na zmeny v obchodom rokovaní.
Obsahové zameranie
poznanie vlastností osobnosti podstatných pre obchodné rokovanie
fázy a osobitosti obchodného rokovania
tréning schopnosti empatie a spracovanie neverbálnych signálov v komunikácii počas rokovania
odhaľovanie lží a zatajovania faktov
modelovanie situácií v rôznych typoch rokovania
Odporúčaný rozsah 3 dni
Vyjednávanie a negociačné taktiky v obchodnom rokovaní
Cieľ: Zvýšenie náhľadu na stratégie, taktiky obchodného rokovania a voľbu efektívnych negociačných postupov.
Obsahové zameranie
príprava na náročné obchodné rokovanie
voľba alternatív v jednotlivých fázach rokovania
usmerňovanie rokovania k cieľu “výhra – výhra”
najčastejšie chyby pri vyjednávaní
rozvoj dlhodobých vzťahov s obchodným partnerom
Odporúčaný rozsah 2 dni
Neverbálna komunikácia
Cieľ: Rozlišovanie signálov v jednotlivých kanáloch neverbálnej komunikácie, odhaľovanie lží, zatajovania faktov
a konštruktívne riešenie konfliktov.
Obsahové zameranie
prvý dojem a jeho význam pre komunikáciu, neverbálne výrazové prostriedky, ich dekódovanie a využitie
v aplikačných oblastiach (napríklad detekcia neúprimnosti)
identifikácia signálov konfliktu v kanáloch verbálnej a neverbálnej komunikácie
rozlišovanie emócií a ich zvládanie v komunikácii
Odporúčaný rozsah 2 dni
Budovanie tímu a tímová kooperácia
Cieľ: Porozumenie konceptu tímovej spolupráce a budovania tímu ako komplexného nástroja pre dosahovanie pracovných výsledkov a využívanie synergie v tíme.
Obsahové zameranie
tím, význam tímu a tímová spolupráca
druhy tímov
rozvoj tímu a tímové roly, optimálne zloženie tímu
správanie sa v tíme
potreby tímu a úlohy jednotlivca
budovanie efektívneho tímu, zlepšenie angažovanosti a výkonu
vypracovanie individuálnych plánov rozvoja v oblasti vedenia tímu
Odporúčaný rozsah 2 dni
Spoločenský protokol
Cieľ: Zvyšovanie úspešnosti pri obchodných rokovaniach vďaka poznaniu a používaniu zásad spoločenského protokolu.
Obsahové zameranie
celková osobná prezentácia, význam prvého dojmu
spoločenský protokol v osobnom a v pracovnom styku
úprava zovňajšku
používanie vizitiek
spoločenský protokol v jednotlivých typoch rokovaní
Odporúčaný rozsah 2 dni
Multikulturálne rozdiely v obchodnom rokovaní
Cieľ: Zvyšovanie profesionality vystupovania cez poznanie multikulturálnych rozdielov.
Obsahové zameranie
multikulturálne rozdiely v obchodných rokovaniach
národné zvláštnosti pri rokovaniach
všeobecné rady účastníkom rokovaní s medzinárodnou účasťou
Odporúčaný rozsah 1 deň
Špecifiká uplatnenia zákonníka práce
Cieľ: Prehĺbenie poznatkov z pracovno-právnej oblasti.
Obsahové zameranie
pôsobnosť Zákonníka práce – vymedzenie pojmov
pracovný pomer a pracovnoprávne vzťahy – pracovná zmluva, dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, skončenie pracovného pomeru, povinnosti zamestnávateľa a zamestnanca, pracovný čas, dovolenka…
mzda
sociálna politika – stravovanie, vzdelávanie, materská a rodičovská dovolenka
náhrada škody – zodpovednosti
kolektívne pracovnoprávne vzťahy – odborová organizácia, zamestnanecká rada a zamestnanecký dôverník
uplatňovanie práva EU v SR v oblasti zamestnanosti a pracovnoprávnych vzťahov
Odporúčaný rozsah 1 deň